תפריט

עורך דין דיני עבודה אשדוד

עורך דין דיני עבודה באשדוד

עורך דין דיני עבודה אשדוד, תל אביב, חיפה או כל עיר אחרת, מייצג לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. תחום יחסי העבודה מורכב אך עורך דין לענייני עבודה מכיר אותו היטב ולעומק ומבטיח טיפול מסור ומדויק בנושא. תביעות לענייני עבודה מוגשות לרוב בעקבות סכסוכים ומחלוקות בין עובדים למעסיקים, או בגלל תאונות עבודה. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך הדין מיד כשמתברר כי מדובר על מקרים קיצוניים ומורכבים, בעיקר במקרים של תאונות עבודה, כי בנקודת זמן זאת הוא יכול לסייע רבות.

עורך דין דיני עבודה אשדוד – מטפל ומייצג

עורך דין דיני עבודה אשדוד, או כל עיר אחרת ברחבי הארץ, מטפל ומייצג במקרים אשר קשורים בפגיעה בעובדים ובזכויותיהם. מרבית התביעות המוגשות הן עקב פגיעה בשכר, כולל הטבות סוציאליות המגיעות להם, בין היתר, אי העברת כספי פנסיה, אי תשלום חופש שנתי, הבראה, דמי מחלה ועוד. קיימים מקרים אחרים של פיטורין שלא על פי חוק, כמו בעת פיטורין ללא שימוע כנדרש, אי תשלום פיצויי פיטורין וכדומה. תחום רגיש אחר הינו פגיעה בזכויות נשים בהיריון, הרעת תנאים וכדומה. כל מקרה יטופל במידת החומרה המיוחסת לו, ולרוב, יהיה ניסיון הידברות ישיר אל מול הגוף הפוגע. כך בניסיון לנהל משא ומתן, בהתכתבויות, בשיחות טלפון ועוד. הרצון יהיה לסיים את המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט לענייני עבודה, אך במידה והדבר לא צולח, אזי לא יהיה מנוס מהגשת תביעה בנושא.

הגשת תביעה וניהול הדיונים

הגשת תביעה נעשית בבית הדין האזורי לעבודה. עורך הדין יגייס את יכולותיו וכישוריו המוכחים ויטען לטובת לקוחו. הוא יצביע על הפרות החוק, יצרף מסמכים ותחשיבים כספיים המוכיחים את הפגיעה הכלכלית בלקוחו, יביא תקדימים משפטיים וינסה להוכיח את צדקתו. פיצוי כספי הולם יהווה הצלחה ויסייע ללקוחו לשפר איכות חייו. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין דיני עבודה אשדוד, משרד עורכי דין אבי ברכה מתמחה במגוון תחומי דיני העבודה ומציע שירותים מקצועיים המלווים ביחס אישי ואנושי. שירותיו הם מקיפים וכוללים ייעוץ, ייצוג, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, התמחויות, ומייצוג לקוחות רבים לאורך השנים.

עורך דין דיני עבודה אשדוד – מטפל ומייצג

עורך דין דיני עבודה אשדוד

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

שינוי צוואה הדדית
שינוי צוואה הדדית

שינוי צוואה הדדית הוא תהליך בו זוג בני זוג מחליט לשנות את צוואתם כך שתתייחס לשותפם המיני. במקרים רבים, צוואה

עריכת הסכם ממון
עריכת הסכם ממון

עריכת הסכם ממון יחד עם עו"ד אבי ברכה עריכת הסכם ממון נדרשת בסיטואציות מסוימות כאשר שני בני זוג רוצים למסד

הסדר איזון משאבים
הסדר איזון משאבים

הסדר איזון משאבים בהליך גירושין הוא עיקרון משפטי שמטרתו להבטיח ששני בני הזוג ישתתפו באופן הוגן ושווה במקרים של פיצויים

ייפוי כוח מתמשך

"משרד עורכי דין אבי ברכה" בראשותו של עו"ד אבי ברכה המוסמך בעריכת ייפוי כוח מטעם משרד המשפטים ילווה אתכם או

התעמרות בעבודה עורך דין
התעמרות בעבודה

התעמרות בעבודה עורך דין במקרים של התעמרות בעבודה עורך דין עוזר לטפל ולהשיג פיצויים מתאימים. פגיעה בזכויות עובדים נחשבת לרגישה

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן