תפריט

עורך דין גירושין ברמלה

עורך דין גירושין ברמלה, כמו בכל מקום בארץ, מייצג לקוחות אשר נמצאים בהליכי פרידה מבני זוגם. גירושין יכולים להיערך בנסיבות שונות ולאחר תקופות משותפות ארוכות או קצרות. עבודה עם עורך דין שואפת לחלוקת רכוש ומשימות עתידיות בצורה טובה והוגנת תוך שמירה על יחסי חברות טובים בין בני הזוג גם לאחר הפרידה. למרות זאת, לא כל המקרים כאלו ומחלוקות קשות מגיעות לפתחו של בית משפט, שם ייצג את בני הזוג עורך הדין בנאמנות.

עורך דין גירושין ברמלה – מומחה לתחום

עורך דין גירושין ברמלה, או בכל עיר אחרת, מכיר את הנושא לעומק ומלווה זוגות המתגרשים בנסיבות שונות. הוא לומד כל מקרה ומתייחס אליו לגופו. השאיפה הראשונה היא להגיע להסכמה אשר מקובלת על שני הצדדים ללא הותרת משקעים ביניהם. זוגות המסתדרים ביניהם ומגיעים להבנות יכולים לשכור שירותי עורך דין אחד משותף, במקרים אחרים בהם אין הסכמות, אזי כל אחד ייעזר בעורך דין אחר. הנושאים העיקריים עליהם דנים הינם חלוקת רכוש וממון, הסדרת הטיפול בילדים והחזקתם הכלכלית, חינוכם, נושאי מזונות לילדים ולבן או בת הזוג ועוד. נושאי רכוש הם קלים יותר לפתרון, את הנכסים ניתן למכור ואת הכספים המתקבלים לחלק בין הצדדים, לחילופין, יכול צד אחד לרכוש את חלק הנכס השייך לבן הזוג וכדומה. נושא הילדים הינו מורכב יותר בגלל המשימות הנלוות אליו ובגלל שמדובר בנושאים רגשיים. לשמירת היחסים מכבדים וחבריים בין בני הזוג יש חשיבות הנועדה לשמור על מערכת היחסים לטובת הילדים, המשפחה, החברים, וכל המעורבים בקשר.

ייצוג בבית משפט ע"י עורך דין גירושין רמלה

בתי משפט נכנסים לתמונה כאשר אין פתרונות מוסכמים, כשצד אחד רוצה לקבל יותר ממה שבפועל מגיע או בסיטואציות אחרות, עורך הדין יכול לייצג בהצלחה את לקוחו. הוא יטען לטובתו, יביא מסמכים התומכים בגרסתו, יציג תקדימים משפטיים וינסה לקבל עבור לקוחו זכויות המגיעות לו על פי חוק. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין גירושין ברמלה, משרד עורכי הדין אבי ברכה מתמחה בנושא ומציע שירותים מקצועיים המלווים במתן יחס אישי אדיב ומכבד. שירותיו הם מקיפים וכוללים ייעוץ, מציאת פתרונות יצירתיים ומקובלים, מחירים נוחים ועוד. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מייצוג לקוחות רבים לאורך השנים.

עורך דין גירושין ברמלה

עורך דין גירושין ברמלה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

ניכור הורי
ניכור הורי

ניכור הורי הוא מונח משפטי שמתייחס למצב שבו אחד מההורים מסרב לקיים את התחייבויותיו המשפטיות כלפי הילדים שלו. ניכור הורי

הסדר איזון משאבים
הסדר איזון משאבים

הסדר איזון משאבים בהליך גירושין הוא עיקרון משפטי שמטרתו להבטיח ששני בני הזוג ישתתפו באופן הוגן ושווה במקרים של פיצויים

ירושה

ירושה של בן זוג: אם אדם מת מבלי שערך צוואה, עיזבונו (כספים, נדל"ן, מיטלטלין, רכוש, זכויות וכו') יחולק בין קרובי

ערעור על צוואה
ערעור על צוואה

ערעור על צוואה הוא התהליך שבו מוגשת תלונה או ערעור נגד הצוואה שנכתבה על ידי מוריש/יה מסוימת. במקרים בהם יש

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן