תפריט

עורך דין דיני עבודה

עורך דין בענייני עבודה

עורך דין בענייני עבודה מטפל בסכסוכים ותביעות הקשורות לענייני עבודה, מרבית התביעות מוגשות בסכסוכים שבין עובדים ומעסיקים או כאשר מדובר בתביעות לתאונות עבודה. כדאי לשכור שירותיו של עורך הדין כבר כאשר מתברר כי מדובר במחלוקת קשה לגישור, או עניין עבורו ניתן לקבל פיצוי משמעותי כמו תאונת עבודה בעקבותיה נגרם נזק פיזי.

עורך דין בענייני עבודה – טיפול וייצוג

עורך דין בענייני עבודה מייעץ ללקוח לגבי האפשרויות העומדות לפניו במסגרת המחלוקת מול הגוף או המעסיק מולו הוא מתמודד. במקרים רבים, אין כדאיות כלכלית להגשת תביעה, אך במקרים אחרים, כמו למשל מקרים של תאונת עבודה קשה, הגשת תביעה היא הכרחית לקבלת פיצויים הולמים. הסכסוכים העיקריים במקרים של עבודה, שאינם קשורים לתאונות עבודה, הינם אלו הנוגעים לאי תשלום שכר ותנאים סוציאליים נלווים, מקרים בהם העובד פוטר ולא שולמו לו פיצויי פיטורין כנדרש, כאשר הוא גילה שלא הופרשו עבורו כספים לקרנות פנסיה, שלא שולמו לו דמי נסיעות על פי החוק, הלנת שכר, פיטורין עובדות בתקופת היריון ועוד.

ייצוג בבית דין לעבודה

כאשר אי אפשר לפתור את המקרה באמצעות בוררות או גישור, תביעה ראשונית תוגש תמיד בצורה ישירה למעסיק באמצעות מכתב שמפרט את נסיבות התביעה. במקרים רבים, נענים המעסיקים ומנסים לגבש הסכם פשרה כזה או אחר. במידה ותיק נקבע להוכחות בבית הדין לעבודה עורך הדין ייצג בנאמנות את הלקוח, יביא מסמכים ותקדימים משפטיים תומכים, יציין את מקרי הפרת החוקים הפוגעים בלקוחו וינסה להשיג עבורו כספים המגיעים לו על פי חוק. במידה ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין בענייני עבודה, צוות משרד עורכי הדין אבי ברכה, בראשותו של עורך הדין אבי ברכה, כולל מומחים בנושא דיני העבודה. שירותיו המקיפים של המשרד כוללים בין היתר ליווי עד לסגירת התיק, טיפול מסור ומחירים חסרי תקדים. לעורך הדין אבי ברכה ניסיון עשיר בתחום דיני העבודה והוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת לטובת לקוחות הזקוקים לשירותיו.

עורך דין בענייני עבודה

עורך דין דיני עבודה פיטורים

בכל מקרה של מחלוקות וסכסוכים בעבודה, בעזרת עורך דין דיני עבודה פיטורים יכולים להימנע או לפחות להיעשות בצורה חוקית. במקרה ואתם בעלי עסק אשר מעסיק עובדים, עליכם לדעת את הזכויות המגיעות לעובדים שלכם ואת ההליך המוביל לפיטורין, כמו גם הזמן הסביר אשר ניתן להם בין הודעת הפיטורין להפסקת העבודה עצמה, הנועד לאפשר להם למצוא עבודה אחרת.

עם עזרתו של עורך דין דיני עבודה פיטורים יכולים להימנע

נושא הפיטורין הינו אחד הרגישים בתחום דיני העבודה מאחר ומדובר על פגיעה ביכולת להתפרנס, משום כך, נקבעו חוקים ברורים הנוגעים להליך פיטורין על כל היבטיו. למרבה הצער, ניתן למצוא עבירות שונות הנעשות על ידי מעסיקים, בין היתר מקרים של פיטורין שלא כדין כמו בעת מחלה, היריון, מילואים וכדומה. גם להליך עצמו נקבעו כללים וניתן למצוא מקרים בעייתיים דוגמת פיטורין בשיחת טלפון, ללא שימוע, כדי להימנע מתשלום פיצויים ועוד. יש מעסיקים היוצרים מצבים התורמים לרצון העובדים להתפטר, כאלו הם הרעת תנאים ופגיעה בזכויות סוציאליות בסיסיות. מקרים אחרים הם אי תשלום פיצויים או תשלום רק של חלק מהם. על כל מקרה של פגיעה בזכויות בעבודה, עם עזרת עורך דין דיני עבודה פיטורים יכולים להיעשות בצורה חלקה ואף להימנע, כל מקרה כזה הינו מורכב כשלעצמו ועורך הדין יודע להגיב עליו בדרך הנכונה.

תביעה וייצוג

באמצעות עורך דין דיני עבודה פיטורים נעשים בצורה חוקית – עורך הדין הולך מן הקל אל הכבד, הוא ינסה לקבל פיצוי ללקוחו בפנייה ישירה למעסיק ובהידברות מולו. במקרים בהם הבקשה נענית חלקית או איננה נענית כלל, הוא יפנה לבית הדין לעבודה כדי לטעון שם את טיעוניו. במהלך דיוני ההוכחות הוא יצביע על ההפרות החוקיות, יציג תקדימים משפטיים, מסמכים וכל מה שנדרש להוכחת טענות לקוחו. במידה ופוטרתם שלא כדין, או חוויתם כל סוג של סכסוך או מחלוקת בעבודה אשר מצריכה סיוע מעורך דין לדיני עבודה, משרד עורכי דין אבי ברכה מתמחה בנושא דיני העבודה על כל גווניו ומציע שירותים מקצועיים עם יחס אישי.

עורך דין דיני עבודה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

גישור

גירושין זו האופציה האחרונה… באם קיים סיכוי ואפילו הקטן ביותר להציל את התא המשפחתי ותרצו שאנחנו ננסה להיות אלו שיעזרו

פיצויים

מהו גובה הפיצויים שמגיע לעובד? שיעור פיצויי הפיטורים הוא שכר חודש אחד לכל שנת עבודה אצל אותו מעסיק או באותו

מנהל עיזבון

קיימים מקרים בהם היורשים אינם יכולים לנהל את עיזבון המוריש מסיבות שונות, בהן מורכבות העיזבון או חובות כבדים הרובצים עליו,

מכתב פיטורים ללא שימוע
פיטורין ללא שימוע

פיטורין ללא שימוע נחשבים לפגיעה בזכויות העובד המפוטר. לפי החוק, עובד רשאי לעבור שימוע על מנת להשמיע את דעתו לפני

שינוי צוואה הדדית
שינוי צוואה הדדית

שינוי צוואה הדדית הוא תהליך בו זוג בני זוג מחליט לשנות את צוואתם כך שתתייחס לשותפם המיני. במקרים רבים, צוואה

הסכם קדם נישואים

ההסכם יכול לכלול כל עניין שהצדדים סבורים שיש להסדירו במסגרת מערכת היחסים הזוגית שביניהם, כגון: הסדרה של ענייני הכספים והרכוש

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן