תפריט

פיטורין ללא שימוע

פיטורין ללא שימוע נחשבים לפגיעה בזכויות העובד המפוטר. לפי החוק, עובד רשאי לעבור שימוע על מנת להשמיע את דעתו לפני קבלת מכתב פיטורין. כדאי לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי בתחום דיני העבודה מיד כאשר מפטרים אתכם ללא מתן אפשרות לשימוע על מנת שתוכלו לקבל פיצויים מתאימים ואף לזכות חזרה בתפקיד שלכם.

פיטורין ללא שימוע – ייעוץ וייצוג של עורך דין

פיטורין ללא שימוע מחייב תגובה של המפוטר. ראשית יש להכיר את הוראות החוק כדלקמן, על המעסיק חלה חובה לקיים שימוע טרם פיטורין, ההליך כולל מסירת הזמנה לעובד בכתב לשימוע ובה ציון הסיבה לרצון לפטרו, להזמנה יש לצרף מסמכים הקשורים לנושא, אם יש כאלו. השימוע נועד לאפשר לעובד לטעון להגנתו בעת השימוע שייערך לו. העובד אף יכול להגיע לשימוע בלוויית עורך דין כדי לטעון טענותיו, יש חשיבות להתכוננות נכונה לפגישה זאת ועורך הדין יכול לסייע רבות בהכנתה, לחילופין, הוא יכול לוותר על ההגעה לשימוע ולקבל את הפיטורין. במידה והשימוע מתקיים, אזי הוא חייב להיות ענייני ולא למראית עין. במקרים בהם נחוש המעסיק לפטר את העובד הוא אמור למסור לו הודעה מוקדמת על הפיטורין כדי שיוכל להתארגן, לחפש מקום עבודה חילופי או להיערך אחרת.

הגשת תביעה בגין פגיעה בזכויות בעקבות פיטורין

הגשת תביעה בגין פגיעה בזכות בסיסית כמו פיטורין ללא שימוע יכולה להיעשות מול המעסיק ישירות ותכלול גם פגישות, שיחות וניהול משא ומתן. במידה והלקוח לא יפוצה בהתאם למידת הפגיעה בו, תוגש התביעה לבית הדין לעבודה לטובת קבלת סעד. עורך הדין יטען לטובת הלקוח, יציג מסמכים, תקדימים משפטיים ויביא הוכחות לצדקת טענותיו. השגת פיצוי כספי בהתאם לפגיעה תהווה הצלחה בתביעה. במידה ואתם חווים פגיעה בזכויות בעבודה כמו פיטורין ללא שימוע, משרד עורכי דין אבי ברכה מתמחה בנושא ומציע שירותים מקצועיים המלווים ביחס אישי ואנושי. שירותיו הם מקיפים וכוללים ייעוץ, ייצוג, ניהול משא ומתן, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, התמחויות, ומייצוג לקוחות רבים לאורך השנים.

פיטורין ללא שימוע

מכתב פיטורים ללא שימוע

קבלת מכתב פיטורים ללא שימוע המגיע לפניו היא עבירה על החוק אשר בעקבותיה ניתן לנסות להתנגד להליך ו/או להגיש תביעה. כדאי לערב עורך דין דיני עבודה מיד כאשר האירוע מתרחש, הוא יכול לייעץ רבות ואף ללוות את הלקוח בתהליך מול המעסיק. משרד עורכי דין אבי ברכה עוסק בנושא וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

טיפול עורך דין בעניין של מכתב פיטורים ללא שימוע

מכתב פיטורים ללא שימוע חייב בתגובה של העובד ו/או נציגו כיוון שמדובר על פיטורין לא חוקיים שיכולים להוביל לפגיעה בפרנסה. הנושא הינו רגיש, ולכן, קיימת התייחסות רבה של משרד העבודה, נחקקו חוקים מגוונים המתווים את הדרך לפיטורין – אחד הדברים שנקבעו היא חובת השימוע לעובד. ההליך כולל את מסירת ההזמנה לשימוע לעובד בכתב ובה יש לציין את הסיבה לרצון להביא לפיטוריו, ההזמנה אמורה גם לכלול מסמכים הקשורים לנושא, אם קיימים. המטרה היא לאפשר לעובד להיערך כראוי לקראת פגישת השימוע, הוא יכול להגיע בלוויית עורך דינו המטפל בתיק ומכיר אותו לעומק. ההכנה לקראתו היא קריטית ועורך הדין יכול לתרום רבות מהידע והניסיון שברשותו. צריך עוד לציין, כי שימוע חייב להיעשות בצורה משכנעת ולא למראית עין. בכל מקרה בו המעסיק מתכוון לפטר את העובד הוא חייב למסור לו הודעה מוקדמת.

הגשת תביעת בגין פיטורין

הגשת תביעה בגין קבלת מכתב פיטורים ללא שימוע נעשית מהקל לכבד. ראשית מול המעסיק מתוך רצון לקבל פיצוי הולם ללא מעורבות בתי משפט לענייני עבודה. במידה והמעסיק מסרב לעזור אזי תוגש תביעה ובמסגרת ההוכחות לגביה יטען עורך הדין לטובת לקוחו. הוא יציג מסמכים, תקדימים משפטים ועדויות התומכות בצדקת טענתו על מנת לזכות את העובד בפיצוי הולם ואף להחזיר אותו לתפקידו הקודם. במידה והמעסיק שלכם עבר על החוק ופיטר אתכם ללא שימוע, משרד עורכי הדין אבי ברכה מתמחה בנושא דיני העבודה ומציע שירותים מקצועיים המלווים ביחס אישי. שירותיו הם מקיפים וכוללים ייעוץ, ייצוג, ניהול משא ומתן, ליווי צמוד בעת הצורך, מחירים נוחים ועוד. ראש משרד עורכי הדין, עורך הדין אבי ברכה, הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מייצוג לקוחות רבים לאורך השנים.

מכתב פיטורים ללא שימוע

מכתב פיטורים ללא שימוע

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

שינוי צוואה הדדית
שינוי צוואה הדדית

שינוי צוואה הדדית הוא תהליך בו זוג בני זוג מחליט לשנות את צוואתם כך שתתייחס לשותפם המיני. במקרים רבים, צוואה

בקשה למינוי מנהל עזבון
בקשה למינוי מנהל עזבון

בקשה למינוי מנהל עזבון הוא תהליך משפטי שבו צד אחד מבקש למנות מנהל עזבון עבור נכס שנותר על ידי הבעלים

מזונות ילדים

החוק בישראל ברור ומחייב לרווחתם וצורכיהם של הילדים בראש ובראשונה באמצעות הוריו- זה המושג המוכר לכולם בשם מזונות ילדים. סכום

עורך דין דיני עבודה
עורך דין דיני עבודה

עורך דין בענייני עבודה עורך דין בענייני עבודה מטפל בסכסוכים ותביעות הקשורות לענייני עבודה, מרבית התביעות מוגשות בסכסוכים שבין עובדים

עורך דין דיני עבודה רמלה
עורך דין דיני עבודה רמלה

עורך דין דיני עבודה רמלה, כמו בכל עיר אחרת בארץ, מייצג לקוחות בתיקים שונים, כולל תיקים מורכבים מאוד. המקרים המובאים

עריכת צוואה

צוואה היא מסמך שבו אדם קובע מי יירש את רכושו ואת נכסיו לאחר מותו. ההחלטה האם לערוך צוואה נתונה בידיו

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן