תפריט

עורך דין צוואות וירושות

עורך דין לענייני צוואות וירושות

עורך דין לענייני צוואות וירושות מייעץ ומטפל בנושאים של צוואות, תכנון העזבון, ירושות, וכל המתרחש לאחר לכתו של הלקוח. חשיבות הצוואה הינה רבה מאחר והיא מסדירה נושאי ירושות ונושאים אחרים לאחר פטירת העורך אותה. חשיבות עריכת הצוואה בצורה נכונה היא לא פחות חשובה, ישנם כללים ברורים הנוגעים להכנת צוואה חוקית אותם מכיר עורך הדין ופועל על פיהם. ניתן למצוא מספר סוגי צוואות וכל אחד יכול לבחור את זאת המתאימה לצרכיו.

עורך דין לענייני צוואות וירושות – מייעץ ומטפל

צוואה הינה מסמך משפטי אשר באמצעותו מורה בעליו מה ייעשה ברכושו ובענייניו לאחר מותו. כל אחד יכול להחליט על חלוקת רכושו והוראותיו ימולאו כלשונם, אך מסמך כזה חייב להיערך על פי החוק בגלל הרגישות הנלווית לכל הנושאים המצוינים בו. צוואה הנערכת על ידי עורך דין לענייני צוואות וירושות נחשבת לטובה מסוגה בגלל שהיא צוואה אשר חותמים עליה שני עדים בנוכחות עורך דין. ניתן לבחור בצוואה אישית או צוואה הדדית שנערכת בין שני בני זוג. הצוואה ההדדית יכולה להיערך על מסמך אחד בחתימת שני הצדדים או על שני מסמכים נפרדים. היא מבטיחה שלא ייערך שינוי על ידי מי מהצדדים כל עוד השני עדיין בחיים. כל שינוי מחייב הסכמה בכתב של בן הזוג. החוק קובע גם את דרכי הפעולות וההתנהלות לאחר מות עורך הצוואה.

יישום בפועל

עורך דין לענייני צוואות וירושות מטפל גם בבעיות העולות בעת יישום הצוואה בפועל ובמקרים בהם מתעוררות התנגדויות של מי מבני המשפחה. קיימים מספר דרכי פעולה: בקשה לפסילתה, לביטולה או התנגדות אליה. התנגדויות עלולות לפרוץ מסיבות שונות, אך עורך דין בעל מוניטין יטפל בהן במיומנות כדי להבטיח את חלוקת הנכסים לבעליהם החוקיים ושמירת כל זכויות הנפטר. משרד עורכי הדין אבי ברכה מתמחה בנושא ומציע שירותים מקצועיים המלווים ביחס אישי חם ואדיב. שירותיו הם מקיפים וכוללים ייעוץ, ייצוג בעת הצורך, מחירים נוחים ועוד. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מטיפול בלקוחות רבים לאורך השנים וישמח לשרת נוספים.

עורך דין לענייני צוואות וירושות

עורך דין צוואות וירושות

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

התעמרות בעבודה עורך דין
התעמרות בעבודה

התעמרות בעבודה עורך דין במקרים של התעמרות בעבודה עורך דין עוזר לטפל ולהשיג פיצויים מתאימים. פגיעה בזכויות עובדים נחשבת לרגישה

תביעת מזונות רטרואקטיבית
תביעת מזונות רטרואקטיבית

תביעת מזונות רטרואקטיבית וחשיבות הליווי בעורך דין מומחה בדיני משפחה תביעת מזונות רטרואקטיבית היא תביעה שנועדה לקבל תמיכה כלכלית מאדם

מכתב פיטורים ללא שימוע
פיטורין ללא שימוע

פיטורין ללא שימוע נחשבים לפגיעה בזכויות העובד המפוטר. לפי החוק, עובד רשאי לעבור שימוע על מנת להשמיע את דעתו לפני

ניכור הורי
ניכור הורי

ניכור הורי הוא מונח משפטי שמתייחס למצב שבו אחד מההורים מסרב לקיים את התחייבויותיו המשפטיות כלפי הילדים שלו. ניכור הורי

בקשה למינוי מנהל עזבון
בקשה למינוי מנהל עזבון

בקשה למינוי מנהל עזבון הוא תהליך משפטי שבו צד אחד מבקש למנות מנהל עזבון עבור נכס שנותר על ידי הבעלים

עורך דין דיני עבודה רמלה
עורך דין דיני עבודה רמלה

עורך דין דיני עבודה רמלה, כמו בכל עיר אחרת בארץ, מייצג לקוחות בתיקים שונים, כולל תיקים מורכבים מאוד. המקרים המובאים

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן