תפריט

עורך דין דיני עבודה רמלה

עורך דין דיני עבודה רמלה, כמו בכל עיר אחרת בארץ, מייצג לקוחות בתיקים שונים, כולל תיקים מורכבים מאוד. המקרים המובאים לפניו הם סכסוכים ומחלוקות בין עובדים למעסיקים, מול המוסד לביטוח לאומי ועוד. רצוי לערב אותו כבר מתחילת המחלוקת וכאשר ברור כי מדובר בנושא קשה לטיפול, כמו בנושאים של תאונת עבודה בעקבותיה נגרם נזק פיזי שגרם לאובדן כושר עבודה. במידה ומדובר במחלוקות אחרות וקלות יותר לטיפול, עורך הדין יפעל קודם כל לפתרון הבעיה באמצעות גישור או בוררות לפני שפונים לבית המשפט.

עורך דין דיני עבודה רמלה – לומד כל מקרה לעומק

עורך דין דיני עבודה רמלה, בתל אביב, בחיפה, ובכל מקום אחר בארץ, עובר על התיק המוגש לפניו ועל פי הממצאים בו מגבש את המלצותיו ללקוח. ההמלצה הראשונית יכולה להיות הימנעות מהגשת תביעה וזאת כאשר הממצאים אינם מצדיקים זאת, ובמקום זאת, תינתן המלצה על טיפול בנושא על ידי פנייה אישית אל הגוף הפוגע באמצעות מכתבים, שיחות, ניסיון למשא ומתן ועוד. במידה וכל אלו לא עוזרים, אזי תהיה פנייה לבית הדין לעבודה כדי לקבל ממנו סעד. המקרים הנפוצים ביותר הם פגיעה של מעבידים בעובדיהם, ובדרך כלל היא מתבטאת בהפרת זכויות שונות ביניהן סוציאליות, כמו אי תשלום שכר על פי חוק או כפי שהוסכם, אי העברת כספי פנסיה, אי תשלום חופש שנתי, הבראה, דמי מחלה ועוד. במקרים אחרים, אי תשלום פיצויי פיטורין או פיטורין שלא על פי חוק, פגיעה בזכויות נשים בהיריון וכדומה.

הגשת תביעה באמצעות עו"ד דיני עבודה רמלה

הגשת תביעה לבית דין לעבודה נעשית כאשר הנסיבות מצדיקות זאת או כאשר תמו כל הניסיונות האחרים לפתור את הבעיה. במהלך הדיונים להוכחות יטען עורך הדין לטובת לקוחו, יציג מסמכים שונים ותקדימים משפטיים, יצביע על חוקים התומכים בטענותיו וינסה להוכיח צדקת לקוחו. הצלחתו תעניק ללקוחו את הפיצויים המגיעים לו על פי חוק. אם אתם מחפשים עורך דין דיני עבודה רמלה, שיהיה אמין, מיומן, ונחוש לעזור לכם לפתור כל תיק ותיק, משרד עורכי הדין אבי ברכה מתמחה בנושא ומציע שירותים מקצועיים תוך מתן יחס אישי. שירותיו הם מקיפים וכוללים ייעוץ, ייצוג וניהול משא ומתן, ליווי ככל הנדרש מציאת פתרונות יצירתיים ומקובלים, מחירים נוחים ועוד. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, התמחויות, ומייצוג לקוחות רבים לאורך השנים.

הגשת תביעה באמצעות עו"ד דיני עבודה רמלה

עורך דין דיני עבודה רמלה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

שינוי צוואה הדדית
שינוי צוואה הדדית

שינוי צוואה הדדית הוא תהליך בו זוג בני זוג מחליט לשנות את צוואתם כך שתתייחס לשותפם המיני. במקרים רבים, צוואה

עורך דין דיני עבודה
עורך דין דיני עבודה

עורך דין בענייני עבודה עורך דין בענייני עבודה מטפל בסכסוכים ותביעות הקשורות לענייני עבודה, מרבית התביעות מוגשות בסכסוכים שבין עובדים

תביעת מזונות רטרואקטיבית
תביעת מזונות רטרואקטיבית

תביעת מזונות רטרואקטיבית וחשיבות הליווי בעורך דין מומחה בדיני משפחה תביעת מזונות רטרואקטיבית היא תביעה שנועדה לקבל תמיכה כלכלית מאדם

עורך דין הסכמי ממון
עורך דין הסכמי ממון

עורכי דין להסכם ממון עורכי דין להסכם ממון מכינים אותו עבור לקוחות הרוצים בו. הסכמי ממון נדרשים במצבים שונים כאשר

ביטול הסכם ממון
ביטול הסכם ממון

ביטול הסכם ממון, או ביטול חוזה, הוא תהליך שבו שני הצדדים להסכם מסכימים לבטל את ההסכם שנחתם ביניהם. הסיבות לביטול

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן