תפריט

עריכת הסכם ממון

עריכת הסכם ממון יחד עם עו"ד אבי ברכה

עריכת הסכם ממון נדרשת בסיטואציות מסוימות כאשר שני בני זוג רוצים למסד את יחסיהם. ההסכם כולל סעיפים חשובים בהם מפורטים רצונות שני הצדדים, והוא מספק שקט נפשי בתחילת הדרך ובהמשכה. ההסכם הינו מחייב ויכול לשמש אסמכתא בעת מחלוקות ופירוק השותפות במקרה ואחד הצדדים מסרב לעקוב אחר ההוראות שניתנו תחת ההסכם טרם מיסדו בני הזוג את הקשר.

סעיפים חשובים בעת עריכת הסכם ממון

על מנת שיחשב מסמך משפטי תקף, עריכת הסכם ממון חייבת להיעשות בצורה מתאימה ולעקוב אחרי כל ההוראות והחוקים הרלוונטיים. עורך הדין מכין את המסמך לאחר שהבין משני בני הזוג את צרכיהם ורצונותיהם. הסכם ממון יכלול נושאים חשובים ועיקריים כמו הסדרים עבור דירת מגורים של צד אחד כאשר השני מגיע לגור בה, הסדרה וחלוקה של תשלומי משכנתא שתילקח במידה ויירכש נכס משותף, נושאי קניין רוחני, מוניטין עסקי ונכסים קיימים אחרים. לתוך ההסכם נכנסים גם סעיפים הדנים בעונשים וקנסות למפרים אותו, למי שמציג מצגי שווא בעת עריכתו וכדומה. לאחר חתימה עליו יהיה צורך לאשרו בבית משפט לענייני משפחה או נוטריון לטובת קבלת תוקף חוקי עבורו. הסכמים אלו מתאימים בנסיבות שונות, כמו למשל, כאשר שני הצדדים מגיעים לפרק ב' בחייהם עם נכסים, או כאשר אחד מבני הזוג מגיע ממעמד גבוה ועתיר נכסים והשני ממעמד סוציו אקונומי נמוך יותר.

יתרונות רבים לעריכת הסכם ממון אצל עו"ד מומחה

היתרון אולי החשוב ביותר של עריכת הסכם ממון הוא הסדרת הנושאים הכספיים בעת גירושין. למילה הכתובה בהסכם יש כוח ומשמעות ולא ניתן לפרש אותה אחרת בעת מחלוקת עתידית. הסכם כזה מבטל, פעמים רבות, את הצורך בהגעה לבית משפט הגוזלת זמן יקר, כספים רבים וכרוכה בעוגמת נפש לא מבוטלת. פתרון חלק וקל אף מונע כעסים ומריבות העלולות להתפתח ולפגוע במערכת יחסים עתידית בריאה. משרד עורכי הדין אבי ברכה מתמחה בנושא ומציע שירותים מקצועיים מקיפים הכוללים ייעוץ, מציאת פתרונות יצירתיים, מחירים נוחים וכן יחס אישי אדיב. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מטיפול בענייני לקוחות רבים לאורך השנים.

יתרונות רבים לעריכת הסכם ממון אצל עו"ד מומחה

עריכת הסכם ממון

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מכתב פיטורים ללא שימוע
פיטורין ללא שימוע

פיטורין ללא שימוע נחשבים לפגיעה בזכויות העובד המפוטר. לפי החוק, עובד רשאי לעבור שימוע על מנת להשמיע את דעתו לפני

עריכת הסכם ממון
עריכת הסכם ממון

עריכת הסכם ממון יחד עם עו"ד אבי ברכה עריכת הסכם ממון נדרשת בסיטואציות מסוימות כאשר שני בני זוג רוצים למסד

פיצויים

מהו גובה הפיצויים שמגיע לעובד? שיעור פיצויי הפיטורים הוא שכר חודש אחד לכל שנת עבודה אצל אותו מעסיק או באותו

הסדרי ראייה
הסדרי ראייה

הפרת זמני השהות בהסכם גירושין והפעולות המשפטיות שיש לבצע הפרת זמני השהות בהסכם גירושין היא עבירה שנעשית כאשר אחד מהצדדים

התעמרות בעבודה עורך דין
התעמרות בעבודה

התעמרות בעבודה עורך דין במקרים של התעמרות בעבודה עורך דין עוזר לטפל ולהשיג פיצויים מתאימים. פגיעה בזכויות עובדים נחשבת לרגישה

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן