תפריט

עריכת הסכם ממון

עריכת הסכם ממון יחד עם עו"ד אבי ברכה

עריכת הסכם ממון נדרשת בסיטואציות מסוימות כאשר שני בני זוג רוצים למסד את יחסיהם. ההסכם כולל סעיפים חשובים בהם מפורטים רצונות שני הצדדים, והוא מספק שקט נפשי בתחילת הדרך ובהמשכה. ההסכם הינו מחייב ויכול לשמש אסמכתא בעת מחלוקות ופירוק השותפות במקרה ואחד הצדדים מסרב לעקוב אחר ההוראות שניתנו תחת ההסכם טרם מיסדו בני הזוג את הקשר.

סעיפים חשובים בעת עריכת הסכם ממון

על מנת שיחשב מסמך משפטי תקף, עריכת הסכם ממון חייבת להיעשות בצורה מתאימה ולעקוב אחרי כל ההוראות והחוקים הרלוונטיים. עורך הדין מכין את המסמך לאחר שהבין משני בני הזוג את צרכיהם ורצונותיהם. הסכם ממון יכלול נושאים חשובים ועיקריים כמו הסדרים עבור דירת מגורים של צד אחד כאשר השני מגיע לגור בה, הסדרה וחלוקה של תשלומי משכנתא שתילקח במידה ויירכש נכס משותף, נושאי קניין רוחני, מוניטין עסקי ונכסים קיימים אחרים. לתוך ההסכם נכנסים גם סעיפים הדנים בעונשים וקנסות למפרים אותו, למי שמציג מצגי שווא בעת עריכתו וכדומה. לאחר חתימה עליו יהיה צורך לאשרו בבית משפט לענייני משפחה או נוטריון לטובת קבלת תוקף חוקי עבורו. הסכמים אלו מתאימים בנסיבות שונות, כמו למשל, כאשר שני הצדדים מגיעים לפרק ב' בחייהם עם נכסים, או כאשר אחד מבני הזוג מגיע ממעמד גבוה ועתיר נכסים והשני ממעמד סוציו אקונומי נמוך יותר.

יתרונות רבים לעריכת הסכם ממון אצל עו"ד מומחה

היתרון אולי החשוב ביותר של עריכת הסכם ממון הוא הסדרת הנושאים הכספיים בעת גירושין. למילה הכתובה בהסכם יש כוח ומשמעות ולא ניתן לפרש אותה אחרת בעת מחלוקת עתידית. הסכם כזה מבטל, פעמים רבות, את הצורך בהגעה לבית משפט הגוזלת זמן יקר, כספים רבים וכרוכה בעוגמת נפש לא מבוטלת. פתרון חלק וקל אף מונע כעסים ומריבות העלולות להתפתח ולפגוע במערכת יחסים עתידית בריאה. משרד עורכי הדין אבי ברכה מתמחה בנושא ומציע שירותים מקצועיים מקיפים הכוללים ייעוץ, מציאת פתרונות יצירתיים, מחירים נוחים וכן יחס אישי אדיב. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מטיפול בענייני לקוחות רבים לאורך השנים.

יתרונות רבים לעריכת הסכם ממון אצל עו"ד מומחה

עריכת הסכם ממון ע"י איש מקצוע

הסכם ממון הוא מסמך משפטי ולפיכך עריכת הסכם ממון היא סיטואציה מורכבת שחשוב מאד להיעזר בעורך דין כאשר היא מתבצעת. יש משמעות וחשיבות לכל סעיף בהסכם וחשוב מאד שכל הסעיפים יהיו ברורים כדי ששני הצדדים יבינו בדיוק את המשמעויות של ההסכם ואת מה שיקרה במידה ואכן מערכת היחסים הזוגית שלהם תחדל מלהתקיים, מכל סיבה שהיא. בהסכם הם יפרטו איך הם רוצים שיחולק ביניהם כלל הרכוש שיש להם, בין אם מדובר ברכוש משותף שהם צברו עם הזמן ולאורך שנות החיים המשותפים ובין אם זה רכוש שמי מהם הביא איתו והיה ברשותו עוד לפני שהקשר הזוגי יצא לדרך.

מה חשוב לדעת על עריכת הסכם ממון?

לא בכדי יש המלצה גורפת וחד משמעית לפנות אל עורך דין לצורך עריכת הסכם ממון. כמו כל חוזה או הסכם אחר בהחלט אפשר גם לנסח אותו לבד אך אז עלולות להתעורר מחלוקות או אי הבנות וכאשר מקבלים שירות מקצועי ומותאם אישית מעורך דין אפשר להיות בטוחים שזה לא יקרה. הוא יסייע בעריכה והניסוח של ההסכם כך שכל הסעיפים יהיו חד משמעיים, ברורים ומפורשים וכך בבוא העת יהיה ברור וקל להבין למה התכוונו בני הזוג בעת החתימה על ההסכם. בזכות עורך הדין שיסייע וילווה אפשר יהיה להימנע מאי נעימויות בבוא העת.

החשיבות של התאמת ההסכם לכל זוג בנפרד

במקרה של עריכת הסכם ממון אי אפשר (וגם אין זה חכם או מומלץ) להוריד מהאינטרנט פורמט של חוזה ולחתום עליו, שכן בני הזוג עלולים שלא להבין עד תום את המשמעות של הסעיפים והם ימצאו את עצמם בבעיה במידה ואכן יהיה עליהם להוציא לפועל את ההסכם ולתקף אותו מבחינה משפטית. מכאן שהפתרון הטוב והמומלץ ביותר הוא לערוך אותו בסיוע צמוד של עורך דין בעל הידע המקצועי הנדרש וכמובן עם כמה שיותר ניסיון.

עורך הדין אבי ברכה עוסק בדיני משפחה ובכלל זה גם מציע שירותי עריכת הסכם ממון בצורה מותאמת אישית לכל זוג על פי המאפיינים הייחודיים שלו.

עריכת הסכם ממון

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

ניכור הורי
ניכור הורי

ניכור הורי הוא מונח משפטי שמתייחס למצב שבו אחד מההורים מסרב לקיים את התחייבויותיו המשפטיות כלפי הילדים שלו. ניכור הורי

בקשה למינוי מנהל עזבון
בקשה למינוי מנהל עזבון

בקשה למינוי מנהל עזבון הוא תהליך משפטי שבו צד אחד מבקש למנות מנהל עזבון עבור נכס שנותר על ידי הבעלים

גישור

גירושין זו האופציה האחרונה… באם קיים סיכוי ואפילו הקטן ביותר להציל את התא המשפחתי ותרצו שאנחנו ננסה להיות אלו שיעזרו

עורך דין הסכמי ממון
עורך דין הסכמי ממון

עורכי דין להסכם ממון עורכי דין להסכם ממון מכינים אותו עבור לקוחות הרוצים בו. הסכמי ממון נדרשים במצבים שונים כאשר

מכתב פיטורים ללא שימוע
פיטורין ללא שימוע

פיטורין ללא שימוע נחשבים לפגיעה בזכויות העובד המפוטר. לפי החוק, עובד רשאי לעבור שימוע על מנת להשמיע את דעתו לפני

גישור משפחתי
גישור משפחתי

גישור משפחתי – כל מה שצריך לדעת זה קורה אצל הרבה מאד משפחות – מחלוקות או אי הסכמות עולות אל

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן