תפריט

עורך דין דיני עבודה אשדוד

עורך דין דיני עבודה באשדוד

עורך דין דיני עבודה אשדוד, תל אביב, חיפה או כל עיר אחרת, מייצג לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. תחום יחסי העבודה מורכב אך עורך דין לענייני עבודה מכיר אותו היטב ולעומק ומבטיח טיפול מסור ומדויק בנושא. תביעות לענייני עבודה מוגשות לרוב בעקבות סכסוכים ומחלוקות בין עובדים למעסיקים, או בגלל תאונות עבודה. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך הדין מיד כשמתברר כי מדובר על מקרים קיצוניים ומורכבים, בעיקר במקרים של תאונות עבודה, כי בנקודת זמן זאת הוא יכול לסייע רבות.

עורך דין דיני עבודה אשדוד – מטפל ומייצג

עורך דין דיני עבודה אשדוד, או כל עיר אחרת ברחבי הארץ, מטפל ומייצג במקרים אשר קשורים בפגיעה בעובדים ובזכויותיהם. מרבית התביעות המוגשות הן עקב פגיעה בשכר, כולל הטבות סוציאליות המגיעות להם, בין היתר, אי העברת כספי פנסיה, אי תשלום חופש שנתי, הבראה, דמי מחלה ועוד. קיימים מקרים אחרים של פיטורין שלא על פי חוק, כמו בעת פיטורין ללא שימוע כנדרש, אי תשלום פיצויי פיטורין וכדומה. תחום רגיש אחר הינו פגיעה בזכויות נשים בהיריון, הרעת תנאים וכדומה. כל מקרה יטופל במידת החומרה המיוחסת לו, ולרוב, יהיה ניסיון הידברות ישיר אל מול הגוף הפוגע. כך בניסיון לנהל משא ומתן, בהתכתבויות, בשיחות טלפון ועוד. הרצון יהיה לסיים את המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט לענייני עבודה, אך במידה והדבר לא צולח, אזי לא יהיה מנוס מהגשת תביעה בנושא.

הגשת תביעה וניהול הדיונים

הגשת תביעה נעשית בבית הדין האזורי לעבודה. עורך הדין יגייס את יכולותיו וכישוריו המוכחים ויטען לטובת לקוחו. הוא יצביע על הפרות החוק, יצרף מסמכים ותחשיבים כספיים המוכיחים את הפגיעה הכלכלית בלקוחו, יביא תקדימים משפטיים וינסה להוכיח את צדקתו. פיצוי כספי הולם יהווה הצלחה ויסייע ללקוחו לשפר איכות חייו. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין דיני עבודה אשדוד, משרד עורכי דין אבי ברכה מתמחה במגוון תחומי דיני העבודה ומציע שירותים מקצועיים המלווים ביחס אישי ואנושי. שירותיו הם מקיפים וכוללים ייעוץ, ייצוג, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. עורך הדין אבי ברכה הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, התמחויות, ומייצוג לקוחות רבים לאורך השנים.

עורך דין דיני עבודה אשדוד – מטפל ומייצג

עורך דין דיני עבודה באשדוד מנוסה

דיני עבודה מעגנים בספר החוקים את הדרך שבה עובדים ומעסיקים כאחד צריכים להתייחס אלה כלפי אלה על מנת שמקומות העבודה יפעלו בצורה נוחה ונעימה ושכל הצדדים יהיו מרוצים. לאף אחד מהצדדים אין את הזכות לפעול ככל העולה על רוחו וגם חוזי עבודה והעסקה אישיים ופרטניים תמיד ייקחו כמובן מאליו את מערכת החוקים של המדינה. עורך דין דיני עבודה באשדוד הוא איש המקצוע שצריך לפנות אליו במידה ויש חשד או חשש שמי מהצדדים מפר את ההתחייבויות שלו ולא פועל על פי החוק. הלקוח של עורך הדין יכול להיות מעסיק ויכול גם להיות אחד העובדים בחברה או ארגון.

במה יכול לסייע עורך דין דיני עבודה באשדוד?

כאמור, כל מה שקשור לנושא של דיני עבודה שיש בהם חריגה או כאשר קרה מקרה של הפרת חוזה העסקה – עורך דין דיני עבודה באשדוד (או בכל מקום אחר בארץ) הוא הכתובת המקצועית לפנות אליו, ולו לשם קבלת מידע או ייעוץ ראשוני. הוא יבחן לעומק את הפרטים של המקרה, יבין את המשמעות וההשלכות ויציע את דרך הפעולה שתהיה הכי נכונה על פי חוות דעתו המקצועית. במקרים רבים הוא יהיה זה שבסופו של דבר ייצג את הלקוח שפנה אליו והוא יעשה כל שביכולתו כדי להגן על האינטרסים של הלקוח ולהוציא את הצדק לאור.

החשיבות של פנייה אל איש מקצוע מנוסה שמכיר את התחום

חתימה על חוזה העסקה דורשת גם הבנה בסיסית בדיני חוזים ולאנשים שאינם עורכי דין לא תמיד יש את ההבנה הזאת. מכאן שכאשר פונים לעזרתו של עורך דין דיני עבודה באשדוד חשוב להציג בפניו את החוזה המדובר על מנת שהוא יקרא אותו ויוודא שאכן המקרה שעליו הלקוח מדבר קשור להפרה של החוזה. בדרך זו הוא יוכל להציע אפשרויות פעולה ולהבין ביחד עם הלקוח איך יהיה הכי נכון לפעול.

במשרד עו"ד אבי ברכה עוסקים בדיני עבודה ותעסוקה ומומלץ ליצור קשר כדי לקבל כל מענה, מידע או ייעוץ שקשורים לנושא מורכב זה.

עורך דין דיני עבודה אשדוד

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

עריכת ייפוי כוח מתמשך
ייפוי כוח מתמשך

"משרד עורכי דין אבי ברכה" בראשותו של עו"ד אבי ברכה המוסמך בעריכת ייפוי כוח מטעם משרד המשפטים ילווה אתכם או

בקשה למינוי מנהל עזבון
בקשה למינוי מנהל עזבון

בקשה למינוי מנהל עזבון הוא תהליך משפטי שבו צד אחד מבקש למנות מנהל עזבון עבור נכס שנותר על ידי הבעלים

עורך דין מזונות ילדים
מזונות ילדים

החוק בישראל ברור ומחייב לרווחתם וצורכיהם של הילדים בראש ובראשונה באמצעות הוריו- זה המושג המוכר לכולם בשם מזונות ילדים. סכום

מכתב פיטורים ללא שימוע
פיטורין ללא שימוע

פיטורין ללא שימוע נחשבים לפגיעה בזכויות העובד המפוטר. לפי החוק, עובד רשאי לעבור שימוע על מנת להשמיע את דעתו לפני

ניכור הורי
ניכור הורי

ניכור הורי הוא מונח משפטי שמתייחס למצב שבו אחד מההורים מסרב לקיים את התחייבויותיו המשפטיות כלפי הילדים שלו. ניכור הורי

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן